*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: MEYVELI YAZ PASTASI

Pazartesi, Eylül 25, 2006

MEYVELI YAZ PASTASI



Cok hafif ve kolay bir pasta icin lazim olan ve yapilacak olanlar sunlar:

Malzemeler

Hamuru icin:
  • 500 gr un
  • 1 paket kuru maya
  • 75 gr seker
  • 1 paket vanilya
  • 1 tutam tuz
  • 250 ml ilik süt
  • 75-100 gr eritilmis, sogutulmus margarin veya tereyagi veya 6-7 yemek kasigi sivi yag

Üzeri icin:

  • dilediginiz meyveler (ben kiras, serdele ve erik kullandim)

Yapilisi:

  1. Mayayi unla karistirin ve diger malzemeleri ilave edip güzel bir hamur yogurun.
  2. Hamurun üzerine kapatin ve sicak bir odada yaklasik 20 dakika bekletin.
  3. Hamur mayalandiktan sonra tezgaha alin ve güzelce yogurun.
  4. Kaliba sivayin ve yine biraz bekletin.
  5. Beklettikten sonra meyveleri üzerine dizin.
  6. Eger meyveler eksi ise biraz seker serpip önceden isitilmis firinda (175 derece) pisirin.

AFIYET OLSUN!








2 Comments:

Blogger Evren Yasa said...

Merhaba Arife, benim kise diyorsun senin bu yaptigin pastaya ne demeli? eve gidip ne tatli yapmaya baslasam diye dusunuyorum simdi. :)) ellerine saglik, tarifi bekliyorum dort gozle. bu arada seni linklerim arasina ekledim, bugune dek arada unutulmus, cok pardon :)

2:31 ÖS  
Blogger yemek vakti said...

evrencim,
tarifesi gelecek az sonra.
Bini linklerinin arasina ekledigin icin tesekkür ederim. Unutmus olabilrsin. Hic üzülme. :)

Sevgiler!!

6:09 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter