*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: MUZLU GEVREK PASTA

Salı, Temmuz 11, 2006

MUZLU GEVREK PASTA



Arkadaslar, uzun zamandan sonra yine sizlerle birlikteyim.
Kusura bakmayin, hic vaktim olmadi sizlerle tariflerimi paylasmaya.
Is yerinde cok stresteyim. Annem ve babamda türkiye uctular.
Artik ben ve 2 abilerim burda kaldik...

Is ve ev isi derken bir türlü firsat olmadi... :(

Hemen sizlerle bu güzel ve hos tarifi paylasmak istiyorum.
Yaz mevsiminde keyifle tüketeceginiz bir tatli.


Malzemeler:

Pudingi icin:

  • 3 corba kasigi un
  • 1 su bardagi seker
  • 3 su bardagi süt

diger malzemeler:

  • 4 su bardagi misir gevregi (eger misir gevregin az olmasini istiyorsaniz, 2,5 veya 3 bardak kullanin!)
  • 1 poset krem santi
  • 1 cay bardagi süt
  • 1 avuc findik (dögülmüs)
  • 2 tane muz

Yapilisi:

  1. Pudingi icin malzemeleri tencereye alin ve kaynatarak pisirin.
  2. Biraz soguduktan sonra 1 cay bardagi süt ile hazirlamis oldugunuz krem santiyi ilave edip güzelcene karistirin.
  3. Bir tane muzu kücük kücük dograyin ve findikla beraber karisimin icine atin.
  4. En son olarak 2 su bardak misir gevregini (istege göre az da olabilir) ilave edip hepisini karistirin.
  5. Silikon dörtken bir formun icine (yoksa: foliye ile dösenmis bir baska kaliba) ilk önce pudingi koyun sonra diger bir tane muzu uzunlamasina koyun (ben unutmusum :) ) ve yine sonra pundigi dökün.
  6. 2-3 saatliyine buzluga atin. Sertlesince pastayin dilim dilim kesin ve servis edin.

AFIYET OLSUN!


5 Comments:

Blogger Defne said...

Arifecigim, daha onceden de yorum birakmistim, cunku seni merak ettim. Yeni bir tarifle dondun ya rahatladim, isyerinde kolayliklar diliyorum. Pasta cok guzel ve orjinal. Ellerine saglik.
Sevgiler.

5:27 ÖS  
Blogger elcinin_mutfagi said...

PAsta cok güzel görünüyor istah acici ve sicaklarda serin serin iyi gider dedirttirdi bana:)ellerine saglik

1:15 ÖS  
Blogger fatma said...

sevgili arife bu muzlu pastayi yaptim yegenlerim bayildi cok lezzetli oldu bu yaz aylarinda cok iyi oldu buzgibi eline saglik

6:13 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Defnecim, kusura bakma, cok yogunum bu zamanlar. Insallah en kisa zamanda sizlerle yeni tariflerimi paylasmak istiyorum :)

Elcin, tesekkür ederim. Sicaklarda nefis bir sogutucu :)

Rüzgancim, insallah bi vakit bulursam, senin siteni bastan asagi gezecegim.

Krudinagel, tesekkürler, hosuna gittigi icin memnun oldum!

Fatoscum, cok sevindim! Yengenlere selamlar!

7:45 ÖÖ  
Blogger LaMa said...

Misir gevregini pek sevmiyorum ama bu degisik tarif hos gorunuyor. Denemeyi dusunuyorum ama itiraf edeyim pudingini kendim hazirlamak yerine hazir puding kullanabilirim. Insan tembel olunca :p

6:08 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter