*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: YE # 10 CILEK-YE : CILEKLI PASTA

Pazartesi, Mayıs 15, 2006

YE # 10 CILEK-YE : CILEKLI PASTA





Cilek, hmm en güzel meyvemidir? Evet öyledir :)
Sevgili Tugcenin ev sahibligi etti bu etkinlige cok katilmak istedim ve Allaha sükür basardim :)

Tarif cok kolay:


  • Hazirlamis oldugunuz pandispanya kekin üzerine cig kremayi veya krem santiyi sürüyorsunuz ve üzerine güzelce cilekleri diziyorsunuz. Kekin disinada biraz sürüyorsunuz.
  • Cileklerin üzerine pisirmis oldugunuz kirmizi tart jöleyi usulca gezdiriyorsunuz ve sogumaya birakiyorsunuz.
  • En son kekin kisina file badenleri yapistiriyorsunuz ve pastanin üzerine kiysina fistik serpiyorsunuz.
AFIYET OLSUN!



2 Comments:

Blogger Evren Yasa said...

Boyle enfes bir pastaya ilk yorumu ben yapiyorum, inanilmaz!! herseyiyle harika gorunuyor, elinize saglik. Sitenizi tanidigima cok sevindim bu arada.

10:13 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Evrenbal,
siteme hosgeldin!
Bana yazdigina cok memnun oldum.
Tesekkür ederim!
Senin sitenide SIK SIK ziyaret ediyorum.
Sevgiler

7:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter