*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: UN KURABIYESI

Salı, Mayıs 02, 2006

UN KURABIYESI



ve yine ilk defa hayatimda un kurabiyesi yaptim.
Bu kurabiyeleri yapmasi okadar cok güzel oluyorki anlatamam.
Hamuru cok pürüzüs ve yumusacik!
Insan sekil verdirdikce verdiriyor... :)

Malzemeler:
  • 250 gr yumusak margarin
  • 1 cay bardagi pudra sekeri
  • 2 su bardagi misir nisastasi
  • 1 su bardagi un
  • 1 paket vanilya

Yapilisi:

bütün malzemeleri karistirin, istediginiz sekili verin ve önceden isitlimis firnda (180 derece) kizarmayacak sekilde pisirin.

AFIYET OLSUN!


5 Comments:

Blogger Hatice said...

Arife kurabiyelere ne hoş şekiller vermişsin, hepsi de çok güzel,ama ben en çok rulo şeklinde dışı tarçınlı olanlara bayıldım. piştikten sonra mı, öncemi tarçına buladın??cevaplarsan sevinirim.

8:05 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Sevgile Hatice,
kusura bakma simdi anca cevapliyabiliyorum.
Tarcini pismeden evvel buladim.
Tarcinli olanlarin tadi daha bi güzel!
Sevgiler

6:48 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit said...

bu yemek blogları yüzünden halimiz yaman :))) bakarmısın şunlara süper görünüyorlar :)))

8:57 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

vintage biscuit, tesekkürler.
Senin blogunda cok degisik, hos!

Selamlar

9:41 ÖÖ  
Blogger Damak Tadı said...

selamlar,
bende aranıza yenı katılmıs bır blogcuyum.benıde lınkınıze ekler mısınız??
Sevgıler
www.damak-tad.blogspot.com/

3:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter