*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: GÜL TATLISI

Pazartesi, Nisan 10, 2006

GÜL TATLISI



Sizlerle, yani degerli arkadaslarimla, tanismadan evvel gül tatlisi ne oldugun bilmezdim.
Bu sahane tatliyi Emelin sitesinde görünce cok sasirdim ve sevindim. Hemen denemem lazim demistim vede öyle yaptim. Cok güzel oldular. Saten görüntüsü insana yetiyor :)

Bu tatliyi yapali epey bir zaman oldu. Bügünemis nasip sizlere paylasmak.

Tarifi göremek istiyorsasin burayi tiklayin.

Emelcim, tarifen harika. Ellerine saglik!

3 Comments:

Blogger cay saati said...

merhaba arife,anladigim kadariyla serbetli tatlilari cok seviyorsun,cok güzel görünüyorlar ellerine saglik
sevgilerimle
Hülya

7:59 ÖS  
Blogger Pitircik said...

Ellerine saglik, Arife tatlilar nefis gorunuyor:)

4:07 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Hülyacim haklisin. Tatlilari cok severim. Seker beni hic kesmez. Ne kadar tatli olursa o kadar iyi :)

Pirtircik, tesekkür ederim.

SEVGILER!!!

8:12 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter