*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: SÜPER ÜCLÜ

Salı, Mart 21, 2006

SÜPER ÜCLÜ



Pazar günü misafirlere bu tatlilari hazirladim.
Tatlilarini tarifelerini sevgili Emelden (karagöz tatlisi) , Haticeden (seker pare), ve Sarhadan (kazan dibi) almistim. Tarifleri onlarin sitesinde görebilirsiniz.
Bir gün denerim demistim. Ve nasip Pazar günüymüs. 3 tatlida harika oldu.
Bu güzel tarifeler icin cok tesekkür ederim.
Abim bunlari tabakta görünce cok sevdi. Cok güzel görünüyorlar dedi! Ben tabi cok sevindim :)
Özelikle Kazan dibi icin bisey söylemek istiyorum:
Sanmistimki asla o güzelim kazan dibine tutulmus hale getirebilecegimi. Ama cok yanilmisim. Sarahnin verdigi tarif o kadar kolayki, hic bir seyi anlis yapamazsiniz.
Kazan dibini kalipla böyle bir sekil verdim. Bence hos oldu :) Insallah sizlerde begenirsiniz.

Saygilar! ve afiyet olsun!





5 Comments:

Blogger cay saati said...

arifecim harika 3 lü olmuslar,kazandibini kalip icinde cikarmakta cok güzel fikir
ellerine saglik

11:33 ÖS  
Blogger Safran said...

Hakikaten mükemmel bir üçlü, ellerine sağlık, çok da hoş bir sunum olmuş...Sevgiler...

Safran

6:42 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Hülyacim ve Safrancim,
cok teserkkür ederim. Elimden geleni yaptim. Sevdiginiz icin cok mutlu oldum :)

Saygilar!

7:02 ÖÖ  
Blogger Doruk said...

Arife'ciğim benim favorim kazandibi. Sunumu muhteşem olmuş. Ellerine sağlık hemşerim.

10:01 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Burcucum,
benim icin 3 de favorim :)
Ama kazan dibi tabi daha bi baska. :)
Sevgiler

10:26 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter