*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: KAKAOLU PASTA

Çarşamba, Mart 01, 2006

KAKAOLU PASTA





Arkadaslar, hayatimda böyle nefis bi pasta yemedim. Benim cok hosuma gitti.
Yapmasi cok kolay :)
Hic ummuyordum böyle bi tariften bu güzelim pasta meydana cikacak.

Yumurtasiz ve sütsüz olmasina ragmen tadi ve yumusakligi cok iyi!

Hatta bana bu basta browniyi animsatiyor.

Denemenisi tavsiye ederim.


Malzemeler:


  • 1 bucuk su bardagi un
  • 1 bardaktan biraz fazla tozseker
  • 4 yemek kasigi kakao
  • 1 tepeleme cay kasigi kabartma tozu
  • bir cimdik tuz
  • 1 su bardagi soguk su
  • 1/4 su bardagi siviyag
  • 1 yemek kasigi sirke

Yapilisi:

  1. Unu, sekeri, kakaoyu, karbonati, tuzu bir kabin icersinde güzelce karistirin.
  2. Üzerine soguk suyu, siviyagi ve sirkeyi koyup mixer ile cirpin.
  3. Kucuk kare veya yuvarlak kek kalibinizi yaglayin ve hamuru icine dökün.
  4. Onceden isitilmis 175 dereceli firinda ortasina batirilan kurdan temiz cikana kadar pisirin.

Üzeri icin:

Pudra sekerini ve limon suyunu topagi yok olana kadar kasikla yada catalla karistirin. Kivami ne cok civik ne cok kati olacak. Eger cok kati ise biraz su ilave edin, tek bir kac damla. Eger cok civik ise biraz pudra sekeri ilave edin ve karistirin.

Sosu bir kücük posete koyun ve ucuna makas ile bir delik kesin.
Sosu pastanin üzerine SIKIN.

AFIYET BAL OLSUN!

4 Comments:

Blogger Doruk said...

Hemşehrimin sitesini ziyaret edeyim dedim. Çok da sevdim. Tariflerin devamını bekliyorum.

1:14 ÖS  
Blogger Doruk said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

1:23 ÖS  
Blogger yemek vakti said...

Burcucum, hosgeldin canim!
Sevdigin icin cok mutlu oldum!
Öpüldün!

1:59 ÖS  
Blogger akçahan said...

Ellerinize sağlık Arife.Sevgiyle ve hoşçakal.

10:59 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter