*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: MANTAR KURABIYE

Çarşamba, Şubat 22, 2006

MANTAR KURABIYE





Bu cok ama cok lezzetli kurabiyeyi sevgili Hatice (Portakalagaci) sitesine koymustu.
Mantar kurabiyesini ilk defa gecen yil kadir gecesinde camiide tatmistim. Ama tadi bunlar kadar hos degildi. Haticenin verdigi tarifeyi gecen haftasonu denedim ve bayildim. O kadar lezziz, hafif ve agizinda kum gibi dagiliyor. Herhalde bir oturusta 10 tane yiye bilirdim :) ama tabiiki yapmadim, cünkü formda kalmamiz lazim :)
Onun icin kurabiyelerin fazlasini bir kaba koydum ve sakladim. Canimiz istedikce birer tane yiyoruz. Ve halen ilk günki gibi citir citir ve cok güzel. Mutlaka denemeniz lazim!
Tarifesi
burada.


Tesekkürler Hatice!


Bi kac fotograf :)



Pismemis hali :)



Pismis hali :)

1 Comments:

Blogger yemek vakti said...

Rümeysacim, cok tesekkür ederim yazdigin icin ve güzel sözlerin icin. Mutlaka sitene ugrayacagim.

Saygilar!

6:46 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter