*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: KEDI DILI TIRAMISU

Perşembe, Mart 23, 2006

KEDI DILI TIRAMISU




Ilk dafa hayatimda kedi dili tiramisu yaptim. Ve tadina bayildim!!!
O kadar cok sabirsizdimki 2 saat bekletmeden biraz kiyisindan denedim, fotografda gördügünüz gibi :)

Soguyunca daha güzel oluyor tabiiii.

Mazemler:


Bisküviler İçin:

  • 1/2 s.b. sıcak su
  • 1 çorba k. granül kahve
  • 1 çorba k. şeker
  • 1/2 s.b. süt

Kreması İçin:

  • 1/2 lt süt
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 kutu labne peyniri
  • 2 corba k. un
  • 1 s.b. şeker
  • 1 p. vanilya
  • kedi dili
  • kakao

Yapilisi:

  1. Kedidili bisküvileri sıcak su,granül kahve,şeker ve süt karışımıyla ıslatın.
  2. Diğer tarafta süt,şeker,un ve vanilya ile bir krema pişirin.
  3. Arzuya bağlı olarak bir yumurta sarısı pişirilirken ilave edilebilir.
  4. Pişen kremaya labne peynirini ekleyip iyice çırpın.
  5. Servis tabağınıza bir sıra kedidili bisküvi dizin.
  6. Üzerine muhallebinin yarısını dökün.
  7. Yine üstüne ıslatılmış bisküvi koyup kalan muhallebiyi üzerine dökün.
  8. En üstüne kakao eleyip en az 2 saat dinlendirdikten sonra servis edin.

AFIYET OLSUN!

2 Comments:

Blogger Zeynep Seda said...

Arifecim,

Ben tiramisuya bayilirim ellerine saglik, canim cekti!! Bana da ziyarete gel olur mu?

Sevgiler

http://zeynebinmutfagi.blogspot.com

12:38 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Zeynebcim, sitene ugradim.
Cok güzel. Ve ayrica, dogum günü kutlu olsun :)
Saygilar

6:06 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter