*/

--<<--@ YEMEK VAKTI @-->>--: 05.05.06 DOGUM GÜNÜMDÜ :)

Salı, Mayıs 09, 2006

05.05.06 DOGUM GÜNÜMDÜ :)

evet... bende bir yas yaslandim. 24 yasima bastim. Zaman akip geciyor. Nasil durdulabiliriz acaba? Biliyorum imkansiz ama yinede insanin bir umudu var, demi? :)
Zamanimizi cok iyi degerlendirmemiz lazim. Kendimizi her saat daha bilgilendirmemiz lazim.
Cünkü zaman akip geciyor. Insan farkina bile varmiyor.
Kocaman bir sene gecmis ve ben 1 yas daha yaslanmisim. Hayret, ne cabuk !
Insan düsündükce bir tuaf oluyor. Bir senenin icinde ne yaptim diye soruyor. Aslinda hep ayni.
Kosusturmakla geciyor zaman. Insan artik kendine ve cevresine zaman ayiramiyor.
Ben kimim? Etrafimdakiler kim? Nerede yasiyorum? Neler yapiyorum?
Bunlari kendinize sormaya firsat olmuyor. Zaman akip geciyor...

Neyse, benim zamanim gidikce daha hizli geciyor. Ve arti stresli geciyor... :)

Dogum günüme canim arkadaslarim geldi. Tabiiki hazirliklar vardi.

Cok cesit yiyecekler hazirladim, ama malesef telaastan fotagraflarini cekmeye unuttum :(
Cok üzüldüm, ama napim...

Iste bir kac fotograf, tarifeleri yarin, insallah.

Sevgiler!

6 Comments:

Blogger Sibel said...

Arifeciğim, doğumgünün kutlu olsun, nice güzel yaşlara! Ama şimdiden yaşlandım demeye başlama, en güzel yaşların bunlar.. Tüm bu cicileri sen mi yaptın yoksa senin için yaptılar mı:)
Sevgilerimle canım...

10:35 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Sibelcim,
haklisin :) daha gencim :)
Sagolasin canim!
Bu cicileri ben yaptim, ama dedigim gibi malesef hepizinin fotografini cekemedim...
Sevgiler!

11:13 ÖÖ  
Blogger Hatice Betul said...

cok--hos--cici--bir--site--yeni--kesfettim.hersey--cok--guzel--gorunuyor,ellerinize--saglik.

5:23 ÖÖ  
Blogger yemek vakti said...

Haticecim, cok tesekkür ederim!

5:51 ÖÖ  
Blogger cay saati said...

Arifecim merhaba,Dogum gününü en icten dileklerimle kutluyorum,daha nice yillara insaallah
pastalar nefis görünüyor,ellerine saglik.
sevgileirmle

8:30 ÖÖ  
Blogger Hatice said...

daha nice yillara Arife, doğum günün kutlu olsun...
pastalar da nefis görünüyor, tarifleri de gelecektir umarim:)
sevgiler...

9:25 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Hit Counter
Free Hit Counter